wtorek, 27 października 2020

CZYTAM Dominik Szczepański 'CZAPKINS"

 



Nie przypuszczałam, że tak zainteresuje mnie ta postać. Tomek Mackiewicz, himalaista, zginął dwa lata temu na Nanga Parbat. Pamiętam, że media żyły tym wydarzeniem i relacjonowały akcje ratunkową  z udziałem polskich wspinaczy.

Ale w tej biografii nie skupiamy się na wspinaczkach, technikach, górach. Bohaterem jest Tomek, Czapa, Czapkins, nietuzinkowy człowiek, z ciekawym życiorysem, charakterem, osobowoiścią.

Bardzo polecam, nawet tym, którzy nie czytają biografii. Dużą robotę zrobił lektor (słuchałam audiobooka) Filip Kosior. Myślę, że miłośnikom audiobooków nie trzeba przedstawiać tej postaci. Ja szukając na Storytel coś do czytania, często wpisuje najpierw Jego nazwisko, bo wiem, że nawet jak czyta instrukcję obsługi, to to jest ciekawe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz