niedziela, 17 lipca 2022

SOBOTA Z THERMOMXEM

 Dziś był koncert gotowania, jestem zachwycona możliwościami tego robota.

Zaczęłam od  jagodzianek tzn ciasta na jagodzianki i ciasta na chleb portugalski.

Jagodzianki są przepyszne, a chleb portugalski piekę już od dawna, 

wyrósł i jest ok.





W czasie gdy ciasta wyrastały ugotowałam zupę z jarmużem. Zupa warzywno-pomidorowa z jarmużem i kawałkami piersi z indyka. Mam jarmuż w ogrodzie, chciałam go wykorzystać i jednocześnie przetestować ten przepis. Zupa jest smaczna, niestety indyk rozsypuje się na wióry. Następnym razem użyję osłony na noże.




Na drugie danie były leniwe. Zmodyfikowała przepis dodając do ciasta jagody.Kluski wyszły fioletowe, ale niestety twarde, musiałam dodać więcej mąki, bo jagody dały wilgoć dodatkową. W sumie danie smacze, kluski jedliśmy z jagodami w cukrze ze śmietaną.




Poza tym musze wspomnieć o funkcji mycia. To jest mega, po prostu, zmywarka do naczynia miksującego. Sprawdza się szczególnie mycie po cieście, nie trzeba rozkręcać noży.

A!!! thermomix ugotował mi jeszcze dżemik z czerwonej porzeczki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz