sobota, 11 lutego 2017

TAGLIATELLE W SOSIE PASTERSKIM

Nazwę sosu i podstawowe składniki podpatrzyłam w programie J.Olivera. TV Kuchnia+ w czasie ferii powtarza do znudzenia jego programy. Jego sposób gotowania to ... weź co masz w domu podsmaż, ugotuj dodaj przyprawy ,poszukaj smaku i gotowe.
Spodobały mi się również jego surówki i salsy. Proste... poszatkuj warzywa i jarzyny jakie masz w domu, dodaj przyprawy, majonez, olej lub jogurt i gotowe.
Idąc tym tropem przygotowała sos do makaronu modyfikując ,zgodnie z zasadą "co masz w domu", przepis Olivera.

SKŁADNIKI
- 4  udka z kurczak (pozbawione kości)
- kawałek boczku wędzonego
- kilka pieczarek pokrojonych  w ćwiartki
- 1 cebula
- 1 ząbek czosnku
- 3 fileciki anchoise
- kilka oliwek
- kilka kaparów
- puszka pomidorów
- sól, pieprz, bazylia
- łyżka papryki słodkiej
- łyżeczka papryki ostrej


Wszystko podsmażyłam, dodałam pomidory i przyprawy, gotowałam pod przykryciem około 15 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz