poniedziałek, 20 grudnia 2021

NA OBIAD PIERŚ Z KURCZAKA INACZEJ

 


Taka podpowiedź, super szybki smaczny obiad.
W Eldomixe gotuje się na parze ryż, na Varomie warzywa.Warzywa pokroiłam przy pomocy obieraczki do warzyw na wstążki.
W tym czasie piersi z kurczaka przekroiłam wzdłuż, delikatnie rozbiłam tłuczkiem. Zawinęłam z dodatkiem pomidora suszonego i papryki czerwonej, świeżej. Z zewnątrz owinęłam boczkiem. Spięłam wykałaczkami. Takie zraziki usmażyłam na patelni.
Po ugotowaniu ryżu , w Eldomixe przygotowałam sos holenderski.

Sos
250 g masła
50g wody
1 łyżeczka soku z cytryny
1/2 łyżeczki soli
3 żółtka
pieprz

Masło rozpuścić,  w garnku lub misie Eldomixa w 70 stopniach.
odstawić do ostygnięcia.
W tym czasie w misie  założyć motylek, wlać wodę, sok z cytryny i żółtka, sól, pieprz ,podgrzewać 2 min/70 st./obr.4, następnie podgrzewać  kolejne 4-5 min/70 st./obr.4, wlewać pomału roztopione masło.
Sos holenderski jest bardzo dobry do ryby, warzyw gotoanych, lub do mięsa.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz