wtorek, 23 stycznia 2018

PIEROGI Z MIĘSEM I KAPUSTA KISZONĄ - PERFECT MIX ELDOM



PIEROGI Z MIĘSEM I KISZONĄ KAPUSTĄ

FARSZ
- mięso gotowane , ja miałam z rosołu wołowinę
- kiszona kapusta
- cebula
- olej 
- sól, pieprz

CIASTO NA PIEROGI
-  500 g maki
- 1 łyżeczka soli
- 1 łyżeczka oleju
- 300 ml wody

Cebulę posiekałam i przysmażyłam na oleju .Cebuli nie siekam w Perfect Mix ponieważ robi się gorzka. Kapustę ugotowałam  i odcisnęłam lekko.
Składniki farszu włożyłam do naczynia miksującego 30sek/obr 6. Wyjęłam i połączyłam z podsmażoną cebulą.

Składniki ciasta włożyłam do czystego naczynia miksującego. Wyrobić ciasto 1min./Pulse

I gotowe, słuchajcie to jest czad, chwila i ciasto wyrobione, mięciutkie. Od pewnego czasu nie wykrawam krążków na pierogi. Rozwałkowane ciasto kroję nożem na niewielkie kwadraty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz