sobota, 7 kwietnia 2018

MUFFINY CZEKOLADOWE PM

Tak lubię gotować, czy piec, jak w tym przypadku.

MUFFINY Z CZEKOLADĄ

100 g czekolady
150 g masła miękkiego pokroić na kawałki
2 jajka
80 g cukru
300 g maki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli 1/2 łyżeczki sody
250g mleka


Muffiny przygotowywałam przy pomocy PM miksera Eldomu, ale można użyć każdego innego miksera albo wymieszać składniki.
Kiedyś, robiłam muffiny ręcznie, trzeba było wymieszać osobno składniki suche i składniki mokre i połączyć ,mieszając łyżką. 
Mając takie mądre urządzenie, wszystko trwa krócej

Czekoladę miksujemy 10-12s/obr.7.
Wrzucamy pozostałe składniki ,mieszamy 15s/obr.8
Nakładamy do foremek, ja mam silikonowe, ale można do formy na muffinki, a wtedy trzeba ją posmarować masłem lub innym tłuszczem.Pieczemy 20-25 min w temp. 200 ssopni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz