środa, 14 sierpnia 2019

PRZECIER POMIDOROWY PM PERFECT MIX




PRZECIER POMIDROWY robiłam w PM pierwszy raz. Polecam, bo to szybki i nie pracochłonny sposób na ten zimowy rarytas.
Miałam około 2,5 kg pomidorów. Robiłam na dwa razy.
1. Pomidory pokroiłam niedbale i gotowałam z użyciem łyżki oleju do czasu, aż się zaczęły rozpadać   -  40min/obr.1/100stopni
2. Doprawiłam 1 łyżeczką soli i 1 płaska łyżką cukru - ilości dotyczą całości, czyli 2,5 kg pomidorów
3. Miksowanie 30 sek/12obr
4. Zmiksowany przecier gotowała jeszcze na kuchence. Wybrałam tradycyjne gotowanie, aby mieć kontrolę, chodzi o zredukowanie płynu. Jak zgęstniał, przelałam do słoików, łyżka oleju na wierzch i pasteryzowałam w piekarniku - 30 minut w 110 st.

1 komentarz:

  1. Świetny sposób na pomidorowy przecier. Mam za sobą półroczne doświadczenie, używam tego miksu do zupy i do sosów. Jest świetny, nie skwaśniał, nie ma pleśni.Moim zdaniem najlepszy i najprostszy sposób na zimowe pomidory.

    OdpowiedzUsuń