sobota, 31 sierpnia 2019

ZUPA KREM Z CUKINII Z MIĘTĄ PERFECT MIX





Zupa krem z cukinii z miętą.

Przepis na zupę z cukinii na tym blogu już był, i to chyba, nie jeden. Znów mamy porę cukiniowych żniw i trzeba ja jeść, nie ma rady. Znalazłam na cookidoo ten właśnie przepis. Mięta dodaje  zupie świeżości, mnie smakowała, podałam z grzankami z chleba, które robię sama, nie marnując w ten sposób czerstwego chleba.

SKŁADNIKI

100 g cebuli
30 g masła
800 g cukinii
500 g wody
1 łyżka koncentratu warzywnego-ja użyłam Winiary
1/2 łyżeczki soli, pieprz
5-10 g listków mięty

1. Cebula i masło - miksujemy 5s/obr.5 , następnie dusimy 3min/120 st./obr.1

2.Dodajemy cukinie pokrojona, wodę, przyprawy (oprócz mięty)
rozdrabniamy 3s/obr 5, gotujmy 20min/120st./obr 1

3. Dodajemy miętę, miksujemy 1 min/obr 4-10




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz