niedziela, 21 czerwca 2020

CZYTAM NORA ROBERTS "OBSESJA"





Jestem w trakcie słuchania tej powieści,ciekawa jestem Waszego zdania. Mam odczucie,że powieść jest przeciętna . Moim zdaniem najlepszą robotę w tym przypadku robi lektor, budzi zainteresowanie.
Skończyłam, powiem,że ciągnęło mnie do tej książki, w pewnym momencie  zaczęła mnie prześladować myśl-co dalej. 
Autor zawarł wiele uczuć, jest groza, strach, ogromne napięcie związane z przerażającymi zbrodniami na wielu kobietach, a jest również zagrożona bohaterka, ale jest wiele pozytywnych uczuć.
Bohaterka bardzo doświdczona przez traumatyczne przeżycia z dzieciństwa ,trafia do miasteczka na zachodzie Stanów i spotyka grupę ludzi, którzy pełni przyjznych, dobrych uczuć i mądrych zachowań pozwalają jej zacząć życie bez strachu, pozwalają zaufać ludziom . Ten kontrast między złem i dobrem jest w tej powieści tak fascynujący.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz