sobota, 7 listopada 2020

PIANKA MALINA + CZARNA PORZECZKA

 

W przepisach  na Thermomix nazywa się ten deser  PIANKA JAGODOWA. Ja miałam swoje maliny i czarną porzeczkę, zamrożone i z nich skorzystałam. Myślę, że można zrobić taki deser z  każdych owoców, czy mrożonych mieszanek owocowych, dostępnych w sklepach.

Składniki na 3-4  porcje

1. 150 g owoców mrożonych

2. 20 g cukru pudru

3. 1 białko

Wrzucamy wszystko do misy, miksujemy 1 minutę/ obr 5-6

Instalujemy motylek - mieszanie 8 minut/ obr 4-5

Te obroty i czas trzeba kontrolować, niestety przepis z TM u mnie się nie sprawdził, wszystko trwało dłużej. Zaglądałam do misy bez przerywania ubijania i oceniałam czy o już wygląda jak pianka.

Wyglądała tak:



I efekt końcowy w pucharku z czekoladą i biszkoptami.



1 komentarz:

  1. Ciocia zrobisz taki deser jak to wszystko się już skończy....Beata .

    OdpowiedzUsuń