sobota, 9 stycznia 2021

CZYTAM OSIECKA.NIKOMU NIE ŻAL PIĘKNYCH KOBIET Zofia Turowska

 



Do wysłuchania tej biografii zachęcił mnie, oczywiście serial. Lubię patrzeć na film i coś więcej wiedzieć na temat bohaterki i  wyłapywać jakieś nieścisłości.

Podobał mi się klimat tej biografii, może to, a nawet na pewno ,zasługa lektorki. Nie jest to zapis faktów z życia Osieckiej. Są oczywiście najważniejsze momenty z jej życia, każdy z nich jest jakby "przypieczętowany" fragmentem Jej wiersza, piosenki, czy prozy. I te fragmenty tworzą ten niepowtarzalny klimat tej książki.

Polecam seniorom takim jak ja, bo to jest powrót do młodości, ale polecam też młodym, bo Osiecka to kawał dobrej poezji i kawał ciekawego ,szalonego życia.


1 komentarz:

  1. Tak ciociu masz rację....ja nagrywam i oglądam serial podoba mi się i się wyciągnęłam.

    OdpowiedzUsuń