poniedziałek, 11 stycznia 2021

SUPER WOŁOWINA SMAŻONA LUB PAROWANA

 





To jest naprawdę fajne mięsko i szybkie w przygotowaniu. Trzeba mieć wołowinę, chudą np z udźca, kilka przyprawi cebulę.

A to szczegóły

1. 600 g wołowiny

2. 3 cebule

Składniki marynaty:

1. 4 ząbki czosnku

2. 1 mała gruszka bez pestek

3. 1 pęczek dymki

4. 4 łyżeczki brązowego cukru

5. 1 łyżeczka pieprzu

6. 100 ml sosu sojowego

7. 3 łyżeczki sosu sezamowego

Składniki marynaty wrzuciłam do zmiksowania 5 s./obr 7

Cebulę pokroiłam w piórka

Wołowinę w cienkie plastry , tak około 3 milimetrów

Wszystko wymieszałam i  odstawiłam do lodówki na noc , a nawet dłużej. Mięsko marynowało się około 15 godzin.

Tuż przed podaniem wrzuciła część na Varomę do parowania , a część usmażyłam , bez tłuszczu dla Mężusia na patelni.

Smażenie trwało do 10 minut, parowanie też około tego po osiągnięciu temperatury PM 110 stopni.

Wołowinka jest bardzo smaczna ,nawet na drugi dzień. Do tego ryż, suróweczka i obiad gotowy.



1 komentarz: