poniedziałek, 11 stycznia 2021

BEZIKI Z MIKROFALÓWKI

 



To jest moje tegoroczne odkrycie. Przed świętami znalazłam ten przepis  w sieci i nie mogłam uwierzyć. Z radością dziele się  na blogu tym przepisem.

Bardzo lubię bezy , a wszyscy wiemy jak trudno jest je upiec. Zrobiłam zgodnie z przepisem małe beziki, nie próbowałam nic większego.

Trzeba zrobić dość gęstą masę z następujących składników:

1. 1 białko

2. 300 g cukru pudru

Ubiłam mikserem, łyżką formowałam małe bezy układając je na papierze. W mikrofali muszą być około 2-3 minuty, na najwyższej mocy. 

Podpatrywała cały czas przez szybkę. Bezy zaczynają ładnie rosnąć, trzeba uważać aby nie przedłużyć, bo robią się brązowe w środku i spód też się przypala, trzeba wyczuć moment. Ja otwierałam  mikrofalówkę, dotykałam palcem ,jak były twarde ,wyjmowałam.

Taka ciekawostka, spróbujcie.

3 komentarze: