poniedziałek, 4 stycznia 2016

Zaczynam

No i stało się Myślę o pisaniu bloga od dawna, jakoś nie wychodziło, nie miałam dobrego internetu w domu i dobrego laptopa. I oto okazało się ,że ,mimo wiejskiego klimatu dookoła i oddalenia od tych wszystkich udogodnień wielkomiejskich, albo po prostu miejskich, ja też mogę mieć kontakt ze światem. A co najdziwniejsze dość przykra kłótnia domowa o komputer zmusiła mnie do kupienia sobie własnego, osobistego laptopa i nareszcie nikt mi niczego nie zabrania Ot!!!
Codzienność to może nie jest pasjonujący temat, a to jest właśnie moje życie- dom, kuchnia, ogród las i spokój dookoła i moje zainteresowania polityka , książki, kultura, życie i miłość .O tym chcę pisać. Może uda się, może nie codziennie ale licze na wymianę myśli i wrażeń z innymi bloggerami.
Dziś zaczęłam i zapraszam do siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz