poniedziałek, 15 maja 2017

BARDZO DOBRA KOMPOZYCJA SMAKOWA



Planując składniki tej "kompozycji" odkryłam kaszę orkiszową. Kupiłam kiedyś i stała sobie smutno w szafce. I muszę powiedzieć, że  jest to bardzo dobra kasza, delikatniejsza od gryczanej, a nie tak mdła jak np jaglana.
Danie jest proste, składa się tylko z trzech składników

- mięso, w moim przypadku udka kurczaka bez kości, pokrojone 
  na paski. Ostatnio zastępuję udkami piersi z kurczaka, są bardziej
  wyraziste.
- boczniaki
- szparagi, mam je w gródku, jest teraz na nie sezon
- kasza orkiszowa
- sałata
- olej  i masło do smażenia
- sól, pieprz

Kaszę ugotowałam.
Kurczaka podsmażyłam na oleju, na osobnej patelni smażyłam boczniaki na maśle, z jednej i drugiej strony, na rumiano. Grzyby solę dopiero na talerzu, chodzi o to aby nie puściły wody, smażyły się, a nie gotowały.
Na tłuszczu po smażeniu grzybów krótko przesmażyłam szparagi.
Po doprawieniu solą i pieprzem potrawa jest gotowa. Do tego sałata z ulubionym dresingiem. Prosty , szybki obiad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz