piątek, 26 maja 2017

KURCZAK PO CYPRYJSKU SOUS VIDE




















PIERŚ Z KURCZAKA FASZEROWANA

Na farsz użyłam:
- 1/2 paczki fety
- 6 sztuk pomidorów
  suszonych
- łyżeczkę kaparów
- łyżeczkę suszonego
  tymianku                   
- duża garść świeżej bazylii
- 3 fileciki anchois
- 2 ząbki czosnku
- skórka otarta z cytryny
- sól, pieprz (ostrożnie bo składniki są słone)                              
                                                                     

Posiekane składniki wystarczają na nafaszerowanie 3 piersi z kurczaka.
Zrobiłam kieszonki, od środka piersi. Zwinęłam roladki i ponieważ robiłam metodą gotowania próżniowego, zapakowałam próżniowo i gotowałam w temperaturze wody około 80 stopni przez 2 godziny. Można oczywiście usmażyć piersi na patelni, przykryć pokrywką aby doszły. Ja podsmażyłam na oleju po tych, wspomnianych wcześniej 2 godzinach gotowania.





SOS POMIDOROWO-BAZYLIOWO-SZPARAGOWY
-  kilka pomidorków koktajlowych
-  kilka szparagów
- garść świeżej bazylii
- sól, pieprz, czosnek
Wszystko wrzuciłam na patelnię z rozgrzaną oliwą, doprawiłam, krótko gotowałam .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz