poniedziałek, 31 lipca 2017

DELIKATNE ZIOŁOWE BITKI WOŁOWE

                                                 SKŁADNIKI

                                           -  1/2 kg wołowiny
                                               -   1/2 cebuli
                          -   1/2 łyżki zmielonego suszonego czosnku 
                                  -    1/2 łyżki  ziół prowansalskich
                        -    1/2 łyżki  młotkowanego pieprzu z kolendrą
                                                   -  sól
                                        - olej do smażenia

Przygotowałam suchą marynatę z wymienionych ziół i przypraw.
Mięso natarłam marynatą i odstawiła na noc do lodówki.
Wołowinę pokroiłam na zgrabne kotleciki, stłukłam lekko  tłuczkiem do mięsa. Obtoczyłam w mące i usmażyłam na dobrze rozgrzanym oleju, z obu stron. Mięso wstawiłam do piekarnika (150 stopni) na około 1/2 godziny, dodałam na wierzch pokrojoną w piórka cebulę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz