poniedziałek, 24 lipca 2017

KOFTY PO POLSKU



Tureckie kofty z wołowiny podane po polsku. Po polsku bo nie robiłam z nich "szaszłyków" tzn. nie umieszczając ich  na patyczkach.
Usmażyłam  je na zwykłej patelni i podałam w formie kotlecików.

                                            SKŁADNIKI

                                        -  40 dag mięsa wołowego mielonego
                                                                    -  1 cebula
                                      -   2 ząbki czosnku
                                     -   1 łyżka musztardy
                                        -   1 łyżka ajvaru
                                 -   1 łyżeczka słodkiej papryki
                            -   1 łyżeczka przyprawy do cevapcici
                                           -   1 łyżka oliwy
                          -   do smaku : kolendra suszona, pieprz ziołowy,
                               czarny pieprz sól, zioła prowansalskie, kumin
                                                - 80 mil wody

Wszystko wymieszać, wyrobić mięso, odstawić na pół godziny do lodówki.
Smażyć na oleju, po obu stronach. Ja jeszcze na kilka minut zostawiłam pod przykryciem ,aby doszły i były miękkie.

                          -  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz