sobota, 5 września 2020

ŚNIADANIE NA PARZE PERFECT MIX



 Tak sobie pomyślałam, że pora "odkalornić" nasze jedzenie. Nie wiem jak mój Małospokojny,  ale ja  spróbuje inaczej się odżywiać. Trudno, będę gotowa, dwa różne dania albo jedno danie w dwóch technikach, jedną z nich będzie parowanie. 

Zaczęłam od dzisiejszego śniadania. Popularne danie - kaszanka, kiełbasa, cebula, ja dodała jeszcze pokrojonej w kawałki cukinii i kawałek czerwonej papryki. Przypominam,  że robiłam porcję na jedną osobę, proporcje składników dowolne.

Do naczynia miksującego wlałam ok.1 l wody, nastawiłam na grzanie 120 stopni. Ustawiłam wszystko do parowania, do miski włożyłam papier i pokrojoną cebulę.Cebulę włożyła od razu, zanim urządzenie zaczęło parować.



Po ok.  7 min. woda zaczęła parować, dodałam pokrojoną w kostkę paprykę i cukinię, po 2 minutach dodałam pokrojoną w plasterki kiełbasę i obraną i pokrojoną w plasterki kaszankę, sól i pieprz.

Po ok. 3 minutach, wszystko było gorące i bardzo smaczne.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz