czwartek, 1 grudnia 2016

MAKARON Z KREWETKAMI I SERCÓWKAMI

Kolejne proste i smaczne danie. Muszę przyznać, że lubię gotować
i pojadać coś dobrego, ale wybieram najczęściej szybkie dania, które nie wymagają "stania przy garach"

Dziś gotowałam makaron i w zamrażarce miałam kupione wcześniej gotowane  duże krewetki i zamrożone sercówki.
Do tego użyłam:
- 3 ząbki czosnku
- 1 cebula
- 1/2 cukinii
- sól, pieprz, odrobinę tymianku
- śmietana kremówka( 1/2 szklanki)
- makaron dowolny
Pierwszy krok to ugotowanie wywaru z  pancerzyków krewetek.
W tym celu obrałam krewetki i pancerzyki zalałam wodą, dodając kawałek cebuli i ząbek czosnku.


W tym czasie na patelni lekko podsmażyłam pokrojoną cebule i czosnek, dolałam przecedzony wywar krewetkowy. Jeżeli sos jest rzadki trzeba trochę pogotować aby się zredukował. Dodałam śmietanę, doprawiłam do smaku i wrzuciłam wstążki cukinii, krewetki i sercówki.
Gdy sercówki się otworzą można podawać, dodając ugotowany makaron.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz