poniedziałek, 26 listopada 2018

CZYTAM MAŁGORZATA MROCZKOWSKA " ANGIELSKIE LATO"


No tak, ten post czeka już tydzień, jakoś nie mogłam się skupić W poprzednim obiecałam, że zimę poświecę głównie na obyczajówkę, no i to jest następna powieść  tego rodzaju..Tym raze audiobook. Nie tylko czytam ale też słucha, wieczorem czytam , a w bezsenne noce czytam, albo miły głos w słuchawce pozwala mi usnąć. I wtedy jest kłopot, bo nie wyłączam audiobooka i nie pamiętam w którym momencie urwał mi się wątek. Pozytywne powieści obyczajowe najbardziej pasują mi jako nocna lektura, chodzi przecież o to aby się nie zestresować i aby przyszedł spokojny sen.

ANGIELSKIE LATO  autor  MAŁGORZAT MROCZKOWKA, jedna z wielu młodych dziennikarek, piszących powieści "dla kobiet". Absolwentka UMCS w Lublinie , od 2004 roku mieszka w  Wielkiej Brytanii, gdzie powadzi portal  mumsfromlondon.com . Wspominam o tym, ponieważ mam również czytelników  z W Brytanii. Może  moim rodaczkom, mieszkującym na Wyspie przyda się taka informacja.
Ale wracam do audiobooka.

Akcja dzieje się na wybrzeżu  Anglii, w ciągu kilku letnich miesięcy. Bohaterka, Polka, mieszkająca w Anglii od 20 lat, trafia do domu matki swojego angielskiego męża, aby go wyremontować po śmierci teściowej.
Do pomocy zatrudnia syna swojej polskiej przyjaciółki, który wraz ze swoją dziewczyną przyjeżdża z Polski
Nasza bohaterka szczęśliwa mężatka ulega nastrojom lata, morza, miłych sąsiadów i oczywiście młodemu, zakochującemu się w niej mężczyźnie. Jak to się skończy?? Nie powiem, przeczytajcie sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz