czwartek, 11 stycznia 2018

BABKA ZIEMNIACZANA - ELDOMMIX PERFECT MIX






SKŁADNIKI
1,5 kg obranych i pokrojonych w mniejsze kawałki ziemniaków
1 spora cebula
2 ząbki czosnku
4 jajka
4-5 łyżki mąki pszennej
podsmażony boczek (nie jest konieczny)
olej
sól
pieprz
majeranek

Przygotowanie babki ziemniaczanej  takim urządzeniem jak Eldommix trwa super szybko. Przede wszystkim nie trzeba trzeć ziemniaków, a to zawsze wymagało sporego wysiłku i czasu.
Wiec tak:
Składniki podzieliłam na dwie części, poniższe czynności powtarzałam dwukrotnie.
Do naczynia miksującego wrzucamy ziemniaki, cebulę, czosnek,
mąkę i przyprawy. Rozdrobnić 30s/obr.6
Sprawdziłam konsystencję .Jeżeli masa jest za rzadka trzeba dodać mąki i zamieszać 7s/obr 3.
Masę przełożyłam do miski, dodałam pokrojony w kostkę boczek.
Po wymieszaniu przełożyłam do keksówek, polałam olejem.
Piekłam w temp.200 stopni, około 1,5 godz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz