czwartek, 24 sierpnia 2017

ZUPA Z CUKINII Z ZIEMNIAKAMI.


Tym razem ugotowałam zupę z cukinii inaczej .Zwykle robię krem z grzankami ale moi domownicy nie przepadają z miksowanymi zupami. Tym razem do zmiksowanej już cukinii, na niezbyt gęsty krem, dodałam pokrojone w kostkę ziemniaki, a gdy już zmiękły dorzuciłam pokrojoną w kostkę surową cukinię. Cukinia zachowuje chrupkość.

SKŁADNIKI

-  1 średniej wielkości cukinia
-  1 mała cebula
-  1 ząbek czosnku
-  4 ziemniaki
-  bulion lub wywar warzywny
-  sól. pieprz

Pokrojone składniki zalałam bulionem. Gdy cukinia zmiękła wszystko zmiksowałam. Zupa nie może być zbyt gęsta.Teraz wrzuciłam pokrojone w kostkę ziemniaki a po ich ugotowaniu się w zupie, pokrojoną w kostkę cukinię. Tym razem zaprawiłam słodką śmietanką .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz