wtorek, 20 marca 2018

ROLADKI ZE SCHABU PAROWANE ELDOM PM

ROLADKI SCHABOWE Z PIECZONYM BATATEM I BURACZKAMI

SKŁADNIKI
4 kotlety schabowe 
tymianek
sól
pieprz z kolendrą
ogórek kiszony
szynka
ser twardy

3 buraki
masło
śmietana
sól, pieprz
kwasek cytrynowy
1/2 batatu
zioła do ziemniaków
olej


Batat pokroiłam w paski, posypałam ziołami do ziemniaków i polałam olejem. Piekłam 1/2 godz. w temp 210 stopni. 
Buraczki zmiksowałam w PM. Podsmażałam tradycyjnie w garnku z dodatkiem masła, śmietany soli i pieprzu.


Roladki schabowe. W środku :ogórek kiszony, szynka i ser. Spięłam wykałaczkami. Zapakowałam próżniowo w folię. Parowałam na varomie PM 40 minut.

Danie to przygotowywałam wcześniej w sposób tradycyjny. Tym razem połączyłam tradycję z robotem Eldom PM. Myślę, że nie koniecznie trzeba robić przepisy z TM. Można wykorzystać robot, nawet ,jak w tym przypadku, do swoich, znanych przepisów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz