piątek, 7 kwietnia 2017

TORTILLA WARZYWNO-ZIEMNIACZANA


TORTILLA  WARZYWNO-ZIEMNIACZANA


SKŁADNIKI

-  kawałek kiełbasy
-  1/2 małej cukinii
-  po kawałku : rzepa biała, seler naciowy, cykoria fenkuł, marchewka
-  kilka grzybów boczniaków
-  6 jajek
-  1 cebula
-  2duże ząbki czosnku
-  4 ziemniaki pokrojone w plasterki
-  przyprawy: sól, pieprz, papryka słodka, zioła prowansalskie
- serek wiejski

Wszystkie składniki pokroiłam i  podsmażyłam na dużej patelni, zalałam roztrzepanymi jajkami, dodałam wszystkie przyprawy.
Wstawiłam do piekarnika (200 stopni, 30 minut)


Po tym czasie na wierzch wyłożyłam serek wiejski i znów wstawiła do piekarnika- termoobieg do momentu przypieczenia się serka.

No i gotowe. Pyszna zapiekanka, do tego sałata i jedzonko gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz