czwartek, 26 maja 2016

GRILLOWANIE CZAS ZACZĄĆ

Zaczęliśmy sezon grillowy. U mnie grillowanie to nie tylko przyjmowanie w ten sposób znajomych i gości. Jeżeli tylko pozwala pogoda przygotowuje w ten sposób również codzienny obiad. Grill jest gazowy, zawsze stoi na tarasie i miło jest latem  jeść obiad za zewnątrz.
Tym razem tak było .Przygotowałam szaszłyki z indyka i warzyw i coś nowego- ziemniaki pieczone.



ZIEMNIAKI

Ziemniaki upiekłam wcześniej w mikrofalówce. Pieczenie całych ziemniaków, w skórce trwa 10 minut.
Przepołowiłam je, położyłam na wierzch plasterek szynki długo dojrzewającej i kilka kostek fety.
Pokropiłam oliwą (może być olej albo masło), posoliłam, popieprzyłam (mogą być zioła)
Tak przygotowane wcześniej ziemniaki postawiłam na grill, Po kilku minutach są ciepłe, można podawać.

Do potraw z grilla przygotowuję czosnkowy sos i sałatę.  SMACZNEGO


1 komentarz:

  1. Ciociu teraz to nas dobilas.W sobotę kupujemy grilla i idziemy na plaże !!!

    OdpowiedzUsuń