niedziela, 8 października 2017

CZYTAM - LORRAINE FOUCHET " MIEDZY NIEBEM A LOU "



Bardzo chciałam już skończyć tą powieść, abym mogła podzielić się wrażeniami na blogu.
Czytałam i cały czas miałam w świadomości, że będę mogła polecić naprawdę dobrą powieść.
Otóż , na francuskiej wyspie Grpix, pięknej, malutkiej  wyspie położonej na oceanie i ukochanej przez ich mieszkańców.
Mieszka na niej rodzina, która traci żonę, matkę i babcie . Umiera Lou, młoda piędziesięcio kilkuletnia kobieta. Mąż Lo nie może stanąć na nogi po tej stracie.
Lou w testamencie zawiera prośbę do niego. Pisze "Proszę cię abyś zadbał o szczęście naszych dzieci, którymi nigdy się nie zajmowałeś. Byłeś cudownym kochankiem, wspaniałym mężem i nieobecnym ojcem"
Jest to książka o tym, że wszystko można zmienić, że rodzina znów może być razem,że znów można być blisko siebie, że znów można się kochać i przyjaźnić.
Jedna z bohaterek mówi "Wcześniej byłam arogancka i marudna, teraz czuję się wrażliwa. Wróg jest pod moją skórą, w mojej piersi, wróg to ja sama."
Powieść Lorraine Fouchet jest podobno bestsellerem we Francji, czy zdobędzie czytelników, równie zachwyconych w Polsce?? Jest to jej pierwsza książka na polskim rynku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz