wtorek, 19 grudnia 2017

CZYTAM JANUSZ LEON WIŚNIEWSKI "WSZYSTKIE MOJE KOBIETY. PRZEBUDZENIE"

Janusz Leon Wiśniewski, pisarz i naukowiec, fizyk, doktor informatyki.
Zadebiutował w 2011 powieścią Samotność w Sieci.
Kolejne jego bestsellery to: Bikini, Miłość oraz inne dysonanse, Grand. Wydał również zbiory opowiada:
Zespoły napięć, Moje historie prawdziwe..
Na tym blogu pisałam już o moich wrażeniach po lekturze  twórczości Wiśniewskiego, jestem jego fanką.
Najnowsza powieść Wszystkie moje kobiety. Przebudzenie, nie odbiega od jego stylu, tematyki i wrażeń.
Mężczyzna doznaje udaru, po kilku miesiącach budzi się w klinice w Amsterdamie. Okazuje się,że w czasie jego śpiączki odwiedziły go wszystkie kobiety, z którymi był. Wspomina je, opowiada
historię ich wspólnego życia, zadaje pytanie dlaczego przyjechały. Są wśród nich te ,które kochał ale są też takie ,które skrzywdził.
Typowa narracja Wiśniewskiego wiwisekcja stosunków męsko-damskich
Czyta się dobrze, chociaż w pewnym momencie zaczęło mnie to nudzić.

1 komentarz:

  1. hahha, bo to ciagle to samo , te uczucia , kocha , nie kocha...a jak nie to dlaczego ? trzeba sie wyzwolic !!!

    OdpowiedzUsuń