czwartek, 9 lutego 2017

INHALACJA CZOSNKOWA

Grypa nadal szaleje. U mnie w domu nawet koty chorowały. Ja już mam za sobą chorobę, ale , jak wiecie nie było mi łatwo dojść do pełni sił.
Bardzo dobrze robić sobie inhalacje w przypadku dolegliwości ze strony górnych i dolnych dróg oddechowych, a to przecież głównie nam dokucza- kaszel, katar.
Kilka lat temu kupiłam inhalator i tym razem bardzo mi się przydał. Inhalacje robiłam z soli fizjologicznej, można kupić w aptece. Ja poszłam dalej i do soli fizjologicznej dodawałam przepuszczony przez praskę ząbek czosnku. Super efekty. Wiadomo, że czosnek działa jak antybiotyk. Już po pierwszym zabiegu czułam poprawę, lżej mi się oddychało i drogi oddechowej łatwiej się oczyszczały. Myślę, że można zastosować również u dzieci. Zapach nie jest bardzo intensywny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz