sobota, 23 kwietnia 2016

CZYTAM Ałbena Grabowska "Stulecie winnych, ci którzy przeżyli"

Ałbena Grabowska  STULECIE WINNYCH ,CI KTÓRZY PRZEŻYLI.

Lektura polecona przez bibliotekarkę początkowo nie wzbudziła mojego zachwytu. Ot kolejna saga.
Powoli czytam i w takim samym tempie przekonuje się do tej książki. Rzecz osadzona w realiach historycznych. Jestem aktualnie w okresie  I wojny światowej, wkraczają wojska rosyjskie, niemieckie , giną ludzie , dobytek itd.
Tak sobie myślę, że może warto przeczytać taką beletrystyka, żeby poznać przeżycia ludzi w tak trudnych czasach.
Czytam dalej i będę wracać na strony mojego bloga, aby podzielić się wrażeniami z tej lektury.

Kończę czytać pierwszy tom. Prawdę mówiąc końcówkę przerzucam, nie jest to powieść ambitna.
Historia toczy się wokół bliźniaczek, które urodziły się w przededniu I wojny, są to ich losy do końca lat trzydziestych, a wiec dzieci i nastolatek. Powieść raczej dla młodszego pokolenia . Ja nazywam tego typu literature CZYTADŁEM.
Może sięgnę po II tom, dla zasady.
Sięgnęłam, niestety błagam nie czytajcie tej książki, chyba, że macie 10-14 lat. Mam wrażenie, że to czytanka dla klas gimnazjalnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz