środa, 5 października 2016

JESIEŃ ?????? ZIMA ??????

Jestem zaskoczona tym co się dzieje z oknem. Jeszcze kilka dni temu ,w ubiegły poniedziałek ,spędzałam upalne popołudnie na plaży w Dźwirzynie. Wypoczęta i pełna zapału do pracy przy sprzątaniu ogrodu wróciłam do domu. A tu co ?  jesień brzydka albo zima brzydka. Jest zimno, wietrznie i mokro. I co gorsze prognozy na następne kilka dni nie są pocieszające, dalej deszcz i temperatura w granicach 5-8 stopni. Co można zrobić w takich warunkach. Oglądam kłócących się polityków i doprawdy mam ich dosyć. Na szczęście nie głosowałam ani na rządzących , ani na główną opozycje , wiec sumienie mam czyste. Oj chciało by się nowych wyborów !!!!!!!!!!!!!! Ludzie mówią - nie zabieraj głosu w sprawie aborcji bo ciebie to już nie dotyczy. Ale na Boga dotyczy mnie los kobiet, ich godność i wolność. Nie jestem za liberalizacją obowiązującej ustawy, powrotu do aborcji na życzenie , jestem tego pewna, że nie chce żadna kobieta. Najbardziej przeraża mnie brak rozmowy na temat edukacji seksualnej, czy świadomego rodzicielstwa. Taka polityka nie przyczyni się do zmniejszenia zabiegów aborcyjnych. Zdesperowane kobieta znajdą drogę. ZAPOBIEGAĆ  TO JEST DROGA WŁAŚCIWA.
Oj rozpisałam się na temat polityki, a miało być o pogodzie. No cóż nudzę się, nie mam też ciekawej książki a do biblioteki , w taka pogodę nie chce mi się jechać. Może polecicie coś to kupię e-booka.
Ale coś takiego od czego nie można się oderwać ,bo tylko taka lektura pozwala zapomnieć ,co się dzieje za oknem i w okienku TV. POMOCY !!!!!!

2 komentarze:

  1. Ciociu u nas tez taka pogoda i do tego Jacus jest przeziębiony.A tu jeszcze trzeba rano wstać i wyjść z psem a potem do pracy.Na Wijku jest sztorm wieje mocno...my tez mamy nieciekawie.Ciociu aby do 19 października !!!Buziaki!!!(Beata)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwała temu kto wymyślił Internet i blogi, dobre słowa płyną ze świata.Dzięki Też czekam. PAAAAAA

    OdpowiedzUsuń