poniedziałek, 3 października 2016

GULASZ Z INDYKA

Nie wiem ile jest prawdy w zaletach diety zgodnej z grupą krwi ale "troszkę" się tym zainteresowałam, zaszczepiona przez kogoś kto stosuje te zasady i bardzo dobrze się czuje, a ma już78 lat.
Biorąc pod uwagę moją grupę - B - nie powinnam jeść kurczaka. W mojej dotychczasowej diecie piersi z kurczaka było bardzo dużo. Indyka, który dopuszcza dieta dla mnie stosowałam sporadycznie.
Dziś gulasz z indyka, podobny w wykonaniu do uda z indyka, który już opisywałam na blogu.


SKŁADNIKI

-  mięso gulaszowe z indyka, ja miałam udo które pozbawiłam kości , skóry i pokroiłam
-  pieczarki  5-6 sztuk
-  2 cebule
-  1 ząbek czosnku
-  1 marchew
-   bulion  warzywny lub woda

Na marynatę:
-  przyprawa do indyka  ok1 łyżki
-  pieprz cytrynowy  1 łyżeczka
-  papryka słodka  1 łyżka
-  papryka ostra  1/2 łyżeczki
-  1 łyżka sosu sojowego
-  sól
-  pieprz

Mięso zostawiłam na noc w solance. Następnie marynowałam w przygotowanej marynacie około 2 godzin.
Pokrojona cebulę i czosnek podsmażyłam na oleju, wrzuciłam mięso, które wcześniej poprószyłam mąką. Mięso wrzucałam partiami, aby się obsmażyło , a nie dusiło.
Zalałam bulionem , dodałam marchew i pieczarki. Dusiłam pod przykryciem około 1 godziny.
Oczywiście trzeba próbować wytwarzający się sos i ewentualnie doprawić według swojego smaku.

    
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz