czwartek, 2 czerwca 2016

PROSTA ZUPA KOPERKOWA

Mam w tym roku urodzaj koperku, zima była lekka i przetrwały nasiona, które same rozsiały się w ubiegłym roku.  Wzeszły i mam warzywnik pełen kopru. Przy kolejnych porządkach  z chwastami musiałam pozbyć części tego kopru, ponieważ przysłaniał  inne mniejsze warzywa. W ten sposób miałam ogromny pęk kopru do wykorzystania, no i była zupa koperkowa.

Jak  na każdą zupę warzywną potrzeba (zawsze podaję ilości na 4 porcje):

-  2 skrzydełka z kurczaka
-  2 marchewki
-  1 pietruszka
-  kawałek selera
-  4 spore ziemniaki
-  bardzo dużo kopru ( 2 pęczki sklepowe)
- śmietana (ja dałam 30%)
- sól, pieprz, ewentualnie kostka warzywna

Wszystko ugotować z połową kopru(drugą część wrzuciłam świeżutkie do talerzy przy podawaniu),zaprawić śmietaną. Ja zagęszczam zupy warzywne miksując ok szklanki ugotowanej zupy.  SMACZNEGO  PROSTA I PYSZNA ZUPA SEZONOWA.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz