sobota, 4 czerwca 2016

ZUPA Z MŁODEJ BOTWINKI



Warzywa w tym roku mają świetne warunki, jest ciepło ale też popadał deszcz.Mam pyszną botwinkę,koper, sałatę,szczypior.O tej porze roku te warzywa, a przecież są z własnego ogródka , smakuję wybornie. Ugotowałam dziś młodą botwinke, z jajkiem i ziemniaczkami posypanymi koprem. Pycha!!!



SKŁADNIKI:

-  1  skrzydełko z kurczaka
-  1 kostka warzywna
-  duży pęczek botwinki
-  śmietana
-  sól, pieprz
-  posiekany koperek
-  ziemniaki młode
-  masło


Skrzydełko ugotowałam z kostką warzywną, dodałam pokrojoną botwinkę, krótko zagotowałam.
Doprawiłam śmietaną. Na osobnym talerzu podałam ugotowane ziemniaki posypane koprem z wiórkami masła. Można zjeść z ugotowanym jajkiem, będzie pełny obiad.


                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz